Sunday, February 13, 2011

My video presentation in CFS(2nd year)


video presentation 1st sem(2nd year)..ni time kelas EAP..1st time present guna slide..agak janggal di situ..tajuk presentation "Hemodialysis vs kidney transplant"..

ni presentation 2nd sem..dalam kelas UNGS..ni presentation yang paling aku suka sekali..sebab:-
1)aku dapat kenakan member aku semula yang telah mengenakan aku masa dia present..hehe
2)semua orang dalam kelas bagi tumpuan kat aku punya presentation..rasa bangga sebab dapat tarik perhatian penonton
3)prof puji aku..hehe..dia cakap "the last presenter (maksud dia aku la 2) has analytical thinking"..act,aku x faham pun analytical thinking 2 apa,tapi aku anggap ia sebagai sesuatu yang bagus..hehe

ni last presentation kat CFS..bagi aku,presentation yang x berapa bagus..1st sebab aku just baca slide..2nd,sebab aku x pandang audience pun..well,aku buat semua 2 pun sebab aku cam xde pilihan..1st sebab tajuk yang aku present agak susah..revealed knowledge..2nd sebab cerita pasal fakta..tak boleh nak merapu..hehe

thats all the presentation video aku sepanjang 2 tahun kat CFS..enjoy watching..hehe

No comments:

Post a Comment