Sunday, February 13, 2011

My video presentation in CFS(1st year)

my first presentation at CFS during sem 1 dalam kelas Listening and Speaking..agak kantoi di situ..gagap sikit..dapat highest mark,but i don't know if i deserve it or not..until now,i think i'm not deserve it..


2nd presentation at CFS during 2nd sem..belajar dalam kelas yang lecturer garang..menakutkan..tapi dia puji aku..hehe..dia cakap "gaya awak cakap dah macam ahli politik(dalam masa sama kutuk aku gak)tapi grammar awak berterabur"..markah x ada la tinggi mana tapi among the highest jugak la..video dirakam senyap2 sebab madam x bagi ambik..hehe

ni video debate,competition antara kelas..2nd sem dalam kelas writing..aku dipaksa join debate oleh member2 kelas..haha..ni 1st time debate,x pernah pun sebelum ni..nasib baik dapat first speaker,at least xyah la aku menjawab soalan opponent and xyah aku nak rumuskan point opponent(kalau faham apa yang opponent ckap xpe,takut x faham je)..good 1st experience sebenarnya..kitorang menang but yang paling bermakna bagi aku,aku dapat BEST DEBATER..waaaa,sangat2 x ku sangka..hehe..anyway,i hope that is the 1st debate and the last debate that i would join..xnak join dah lepas2 ni..hehe..menyeramkan jadi debater ni..

No comments:

Post a Comment