Sunday, January 23, 2011

At least I know that i'm not the only one

dua hari lepas,aku berada di uia nilai for the futsal smac tournament..and that night,we talk a lot about football..well,after hear them,i am relieve that i am not the only one that seems frustrated with the way we are being eliminated in the smac football tournament..hehe..maksudnya frust aku ni munasabah r..

bagi orang lain,senang cite yang x main dengan yang x merasai apa yang kami rasa,korang xkan faham camne frustnya kami..apa yang korang akan cakap,"rilek r,smac je pn"..."alaa,bkn xde tournament lain".."nnti kat Kuantan le main ag..nk frust lebey2 lak"..."bese r 2 ada menang ada kalah"..korang cakap macam 2 sebab korang x faham..kami frust bukan sebab kami mengada2 nak frust..bukannya kami xtau semua yang korang cakapkan 2..kami pun tau ada tournament lain,ada menang ada kalah..tapi the way kami eliminated 2 yang kami x dapat terima..

apa yang aku dengar ari 2,ada pihak yang nak jatuhkan kami..sebab tu match grouping kami habis awal..diorang nak tengok camne overall grouping kami,and then sebab game dyorang lmbat ag,so diorang le jual game kt opponent group kami..and maybe it can be seens clearly how they to that..ada lak mmber aku yang cakap,masa cabut undi,dia pernah bgtau someone yang ada kaitan ngn cabut undi 2 yang dia xnak satu grouping ngn HS and IRk..tup2,dpt...haih,macam saja diaturkan..kalau kebetulan,masakan dapat dua2 skali..hemm,macam2 lagi la

haih,bila aku fikir2 balik,mungkin betul jugak apa yang diorang komen..macam ada orang nak jatuhkan kami..macam susah nak caye gak sebenarnya..maybe this is what losers think..tapi yang pastinya,semua teammate aku ada cara express dyorang pny frust..ada sorang mmber ak cakap dia sampai xnak tengok dah jersey medcy yang dia pakai masa tournament 2..sampai sekarang x basuh2..(act,aku pun nak buat mcm 2 gak,tp x dpt lak sbb kena pkai utk futsal..trpksa la basuh)..kalo pk secara logik,baju 2 x buat salah pun kan..owner dia r buat salah..tapi dari segi psychology,he do that because dalam baju tu meninggalkan kenangan tournament 2..kenapa nak disimpan kenangan pahit..and thats the same with what i feel..

ada pulak mmber aku yang seharian bad mood..sampai dia marah orang lain yang juz nak tanya soklan..ada lak yang dah macam xnak main bola dah..ada yang dah xnak training untuk tournament lain yang dia masuk..and many more..and for me,the whole night i cry..opinion aku,kami tersingkir disebabkan xde nasib..haih,kalo tersingkir sebab memang patut tersingkir xpe..tapi tersingkir sebab xde nasib ni memang sangat menyakitkan..really2 hurt esp bagi yang obses dengan tournament ni..macam aku la.."memang xle terima,tapi nak xnak kena terima jugak la"said one of my teammate..yeah,maybe boleh terima tapi lambat..

so,i'm not the only one frustrated..a lot of my teammate also feel the same..people that put a lot of hope just like me..so,bagi yang sibuk nak perlekehkan frust kami 2,aku nak cakap yang korang x rasa sebab korang x main..korang fikir dari sudut korang sebagai penonton..bukan sebagai pemain..maybe this is a bit offensive but i don't care..lantak la..

at least i'm not the only one that frustrated a lot..

No comments:

Post a Comment