Tuesday, November 16, 2010

sombong ke aku ni???

hari 2 aku ada dapat komen dari member aku..dia cakap dulu dia ingat aku ni sombong..aku tertanya2 gak kenapa...selepas lama berfikir,mungkin dia cakap camtu sebab aku ni macam xnak tegur orang..

kepada semua rakan2,

aku sebenarnya bukan sombong..xde niat pun nak jadi sombong..kalau korang kenal aku,aku ni sebenarnya seorang yang bising..x caye tanya budak2 bilik aku..hehe..cuma yang mungkin menjadikan aku nampak sombong adalah aku ni x tegur orang..

bukan aku xnak tegur
tapi aku x reti nak tegur orang
lagi2 dengan orang yang aku x rapat
especially perempuan
kalau setakat mesej boleh r..
tapi kalau jumpa
cam ada orang letak mangga je kat mulut ni


kalau laki lak,

cam geng2 men bola
yang aku knl nama memang aku tegur
at least senyum kalau jumpa
yang aku x kenal nama
hehe
pandang jalan je la aku
bukan aku xnak tegur
tapi aku x reti nak tegur
sebab 2 la aku x ramai kawan..
sebab aku x reti nak berkawan

so,harap korang faham la..aku ni bukan orang yang sombong..tapi mungkin tindak-tanduk aku yang cam menampakkan aku ni sombong..sorry la ek..dah genetik aku camni..tapi kalau korang kenal aku sebetulnya,memang korang akan perasan yang aku ni sebenarnya mulut murai..cam mak aku..hehe

sampai sini saja..assalamualaikum..

2 comments:

  1. pewiittt...mesej boleh la..ngan sape lah tu..haha :P

    ReplyDelete
  2. hai..ok skung ak tego dulu ko k!..hehe

    ReplyDelete