Tuesday, November 9, 2010

obseskah aku dengan bola sepak??

           the answer is yes..bola sepak macam dah jadi sebahagian diri aku..kadang2 aku rasa cam x tenang kalau sehari x men bola..mungkin itula tanda aku obses dengan bola.

        macam mana aku x obses kalau aku ada sejarah hitam dalam bola sepak neh..the story begin like this..time F3 ak dpt wakil sekolah utk tournament daerah..posisi aku time tu bek kiri..jadi first eleven lak 2..memang aku teruja sgt2 sebab that is the 1st time aku dapat wakil sekolah..the problem is aku x guna peluang yang aku dpt time 2 dengan sebaiknya..first game dalam group satge,aku hnya dapat main 5 minit je..sebab masa 2 aku terlampau gugup..2 yang jadi sepak bola x kena,passing x betol..ps2 cikgu panggil aku mintak tukar..aku pun tak kisah sangat time 2 sebab ingat aku ada peluang untuk main lagi..rupa-rupanya that is the only minute that i played in the team along the tournament..luluh hancur hati aku bila diketepikan macam 2..=(

     so,thats why SMAC tournament sem ni teramat penting bagi aku..sebab aku ada dendam yang perlu aku lunaskan..aku x dendam dgn cikgu aku yang subs ak..aku dendam dengan diri aku sendiri..lepas dari tournament 2,aku janji dengan diri aku yang selagi aku x dpt men first team bola sepak dalam any team and help my team win the tournament,selagi 2 aku akan obses..and aku harap tournament smac sem ni dpt bntu aku bls dendam dgn diri aku sndiri..Ya Allah,bntulah aku mencapai misi aku ini..Amiin..

1 comment: