Thursday, April 21, 2011

I WILL PROVE TO U THAT U ARE WRONG!!!

"kawan-kawan awak pergi oversea..kenapa awak kat sini??"

hati mana yang tak panas bila diajukan soalan yang macam ni..lagi2 kalau ianya dari cikgu sendiri yang hanya memandang status dan sering memperkecilkan orang lain..dan aku selalu menjadi mangsa yang diperkecilkan..aku hanya tersenyum masa diajukan soalan 2 walaupun dalam hati ni meluap-luap marahnya..rasa macam nak marah je..

"dah xde rezeki,nak buat macam mana"..hati aku berbisik..Tuhan je yang tau bagaimana hati aku masa 2..well,bukan aku xnak pergi oversea and bukan aku xnak belajar di tempat yang bagus2..cam UTP..aku dah usaha macam2..tapi dah xde rezeki..x tercatit dalam rezeki yang aku buat degree kat oversea..so what??kenapa tanya aku soklan bodoh 2??..memang sangat2 panas rasa hati ni..

kepada beliau(x perlu nak tulis nama kat cni),aku akan buktikan yang satu hari nanti hidup aku akan lebih berjaya dari orang2 yang pergi oversea neh..ingat orang yang belajar dalam negara xle cemerlang ke??ingat kalo belajar oversea 2 konfem cemerlang bila dalam negara??orang yang belajar dalam negara pun boleh cemerlang la..

soalan dia 2 memang membakar semangat aku..and it like a challenge to me to prove that she's wrong..and i am expert to prove people wrong..and mark this word..from the deep of my heart


ONE DAY I WILL PROVE TO U THAT I CAN BE BETTER THAN THEM..I PROMISE!!!

No comments:

Post a Comment