Friday, January 28, 2011

UNGS class...

well,x disangka aku semalam kelas last UNGS..memang terkejut r..sedih pun ada..sebab kitorang budak2 laki kelas UNGS semua kamceng2..gelak sama2,kenakan orang sama2..tup2,dah nak habis belajar dah..waaa!!!bru nak kamceng ni..asal cepat sangat habis..

anyway,hidup perlu diteruskan jugak walaupun berpisah kan..lumrah hidup,setiap pertemuan pasti ada perpisahan..act,aku benci perpisahan but life goes on..have to bear with it walaupun x suka..anyway,those picture below is for the memory of UNGS class..hope it will remain forever..

kelas kami ada 40 orang student..errrr,dalam banyak2 2,cuma ni je laki yang survive..cuba r kira berapa orang..hehe

 so,picture ni menunjukkan berapa ramai yang ada dalam kelas kami..ramai x perempuan??itupun ada yang xde..dua orang x silap aku..Puteh masfirah dengan pqah zulkepli..yg 2 je la yg aku tau..2 la,sape sruh balik awal..kan dah rugi..^_^

gambar ni kat lecture hall B..time ni paling best sekali..duk kumpul ramai2,gelak2..aku bru nak rasa sekali lagi  suasana macam ni..tup2,ni la last kami kat LHB..haih,sedih..=(

this is our class rep..member baik aku time kelas UNGS..duk wat jahat kat belakang sama2..hehe

thats all je la rasanya..i will miss u guys..^_^

1 comment:

  1. bestnyer nadzmi..hope kelas UNGS aku ni pun best mcm kelas ko kan..huk8

    ReplyDelete